preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Podrute"

Login
Tražilica
Kalendar
« Srpanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 10. 9. 2010.

Ukupno: 420228
Ovaj mjesec: 2699
Ovaj tjedan: 659
Danas: 14
Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
Njemački jezik

Elementi i kriteriji vrednovanja u nastavi njemačkog jezika

Elementi vrednovanja su:

- za 1. i 2. razred OŠ:

1. slušanje s razumijevanjem
2. govorenje


- od 3. do 8. razreda OŠ:

1. slušanje s razumijevanjem
2. čitanje s razumijevanjem
3. govorenje
4. pisanje

Ocjena se donosi na temelju kriterija vrednovanja (u prilogu) u kojima su jasno opisana očekivana postignuća za svaku ocjenu.

Pri vrednovanju se vodi računa o činjenici da ovladavanje jezičnim zakonitostima nije samo sebi svrha, već je sredstvo za ostvarivanje uspješne komunikacije te da su pogreške u jezičnom izričaju prihvatljiva i očekivana sastavnica ovladavanja jezikom.

Tri vrste vrednovanja:

1. vrednovanje za učenje
2. vrednovanje kao učenje
3. vrednovanje naučenog


Vrednovanje za učenje -Učinkovito vrednovanje za učenje uključuje učiteljevo kontinuirano i sustavno prikupljanje i bilježenje informacija o ostvarenosti odgojno-obrazovnih ishoda tijekom odgojno-obrazovnoga procesa. Ono je sastavni dio procesa učenja i poučavanja koji ne dovodi do ocjena. Usmjereno je na poticanje refleksije o učenju, razumijevanje procesa i rezultata učenja te na povećanje učinkovitosti učenja i poučavanja. Vrednovanje za učenje uključuje različite formalne i neformalne metode te raznolike formate poput postavljanja pitanja, provjere domaćih zadaća, kraćih pisanih provjera znanja, rubrika, lista provjere, anegdotskih zabilješki, portfolija, opažanja itd.

Vrednovanje kao učenje podrazumijeva aktivno uključivanje učenika u proces vrednovanja uz stalnu podršku učitelja a odvija se sustavnom samorefleksijom, samovrednovanjem i vršnjačkim vrednovanjem. Time se učenike potiče na samostalnost i samoreguliranje učenja tj. na razvoj svijesti o vlastitom učenju. Učenici su uključeni u izradu kriterija za vrednovanje i samovrednovanje, što doprinosi njihovu razumijevanju razine usvojenosti znanja i razvijenosti vještina i stavova potrebnih za ostvarivanje odgojno-obrazovnih ishoda. Kao i vrednovanje za učenje, i ovaj proces ne dovodi do ocjena, već opisnih povratnih informacija.

Vrednovanje naučenog prvenstveno je sumativno, a svrha mu je utvrđivanje razine ostvarenosti odgojno – obrazovnih ishoda definiranih kurikulumom predmeta Njemački jezik. Provodi se tijekom cijele školske godine.Pritom se vodi računa o definiranim kriterijima vrednovanja, o izboru valjanih i pouzdanih metoda te o sigurnosti i transparentnosti procesa – svrha vrednovanja, sadržaji, postupci, oblik, sastavnice i trajanje ispita, način i kriteriji bodovanja i rezultati unaprijed su definirani i jasni učitelju, učeniku i roditelju.


Zaključna ocjena izriče se brojkom i riječju ( nedovoljan -1, dovoljan – 2, dobar – 3, vrlo dobar – 4 i odličan – 5 ).

 

Online vježbe možete pronaći na navedenim linkovima:

https://mein-deutschbuch.de/grammatikuebungen-perfekt.html

http://www.schubert-verlag.de/aufgaben/uebungen_a1/a1_uebungen_index_z.htm

 

 

preskoči na navigaciju