Vrhunac projekta Stazama Grebengrada bio je 2. svibnja, u petak kada su svi učenici iz područne i matične škole sa svojim učiteljima posjetili drevni Grebengrad.
Pod blagim svibanjskim suncem uz laganu šetnju i pjesmu svi su učenici stigli do zidina gdje su učenici trećeg razreda matične škole uprizorili „legendu“ vezanu uz Grebengrad. Mali glumci prisjetili su nas na okupaciju Turaka i legendu u kojoj su hrabri žitelji Grebengrada bacili ovcu preko zidina ne bi li se spasili od najezde Turaka. Dramski tekst napisala je njihova mentorica Andreja Korpar dok su učenici uz mnogo treme uspjeli, barem na kratko, oživjeti povijest. Poseban gost iznenađenja bila je i ovčica Micika na radost svih nas.
Junački pothvat poduzeli su i članovi izvannastavne skupine Mladi planinari koji su pod vodstvom svog mentora Gorana Cara propješačili skoro već zaboravljenu planinarsku stazu od Čeva do Grebengrada. Njihov dolazak na zidine bio je popraćen velikim pljeskom i to zasluženim, hodali su gotovo tri sata, ali nisu skidali osmijeh s lica. Mladi planinari su tako i simbolično povezali naše dvije škole i pokazali da zajedništvom i upornošću možemo savladati sve prepreke.
Učenici obiju škola putem su prikupljali smeće pod vodstvom učiteljice Janje Maroević kako bi osvijestili potrebu očuvanja prirode i naučili kako naš boravak u prirodi ne smije ostaviti nikakav trag.
Da nitko taj dan ne ostane gladan i žedan pobrinulo se vrijedno osoblje buffeta Grebengrad na veliku radost naših učenika i učitelja.
Posjet Grebengradu bila je kruna projekta Stazama Grebengrada na kojem učenici rade kroz čitavu nastavnu godinu. Najviše se ponosimo našim suvenirima koje su učenici osmislili zajedno sa svojom mentoricom Gabrijelom Ljubek. U suradnji s učiteljicom Janjom Maroević učenici su izradili kalupe i uskoro ćemo vam s ponosom predstaviti prve suvenire Grebengrada.
Cilj projekta je bio očuvati kulturno-povijesnu baštinu našeg kraja, a smatramo kako smo to i uspjeli vrijednim radom učenika i učitelja uključenih u projekt.
Andreja Korpar, učiteljica































